Blog Wardina Saffiyah | Suri Raudhah

Friday, August 24, 2012

Blog Wardina Saffiyah

Assalamualaikum..
 
Singgah ke blog Wardina Safiyyah..

[Click banner to reading dari hati wardinasafiyyah blog's]

“Hidup ini satu perjuangan. Life is a struggle …Mari berjuang untuk memperbaiki diri. Berjuang untuk mencari ilmu dan menghiaskan diri dengan akhlak dan adab. Supaya InsyaAllah kita beroleh Taqwa dan mendapat ketenangan hakiki di dalam jiwa. Tidak cukup dengan hanya menjadi seorang Muslim. Kita seharusnya berjuang sedaya upaya, untuk menjadi seorang Mu'min!” - Wardina Safiyyah -
 
*************************************************
 
Itu adalah kata-kata yang dipetik dari blog Wardina Saffiyah. Sebuah blog peribadi yang menarik untuk dijadikan bacaan. Blog ini menceritakan kisah kehidupan peribadi beliau, usrah, nasihat,  pengalaman, aktiviti, dan video yang boleh kita ambil sedikit ilmu atau pengajaran. Sebenarnya saya memang meminati Wardina sejak awal pembabitan beliau dalam dunia seni sehinggalah sekarang. Bagi pendapat saya Wardina adalah salah seorang ikon yang boleh dijadikan contoh bagi remaja-remaja masa kini.
 
Saya amat tersentuh apabila mendengar luahan hati ni.. Detik permulaan disebalik penghijrahan beliau.
 
 
 
Foto-foto dari blog Wardina Saffiyah  
gambar kenangan bersama keluarga
 
sister in family
 
kenali family wardina di luahan hati Wardina. Beliau juga menyentuh isu keibubapaan di dalam blognya.
 
 
Hati masih tak terganjak untuk terus membaca setiap luahan hati Wardina Saffiyah.
 
 
Kata seorang rakan pada saya, " Hidayah perlu dicari, macam juga jodoh dan rezeki konsepnya Dina". Benar sekali, hidayah tidak datang bergolek.  Those who struggle in Allah's way, the door of Allah will open in their way.
 
 
Kalau nak dengar luahan hati Wardina Saffiyah boleh la singgah ke blog Dari Hati Wardina Saffiyah. Yang baik kita jadikan ilmu. Insyaallah.
 
 

         
Sekian, Wassalam.                 
 

2 comments:

  1. youtube wardina ni dah pernah tgk tahun lepas...mmg sgt menusk qalbu, menitis sikit air mata...wardina ni klo ckp die mmg dari sedalam hati...ade hadith yg die sebut sgt memperlihat kekuasaan Allah...apabila Allah dah menutup hijab, tulikan telinga dn sebagainya, nasihat la ape pn berkaitan agama, die xkan insaf @ nasihat tu xkan berkesan sikit pn dihati org2 yg zalim dgn kata2 Allah...alangkah ruginya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeup tu vid lama..dulu tayang kat tv9. saja nak share blog wardina.
      bole la nak baca blog orang time free ni..:)
      "we are what we eat and we are what we read(^__*)
      fonemena skrg, rmai artis dah bertudung..kdg2 terfikir jugak trend ke or benar2 penghijrahan. ye la skrg fesyen tudung dh mcm2 jenis.
      x baik buruk sangka kan..atleast dorang dh terbuka hati untuk menutup dari terdedah kan..alhamdulillah..smg kita pon diberikan hidayah..:)

      Delete

What's your thoughts...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Layout by suriraudhah . 2011-2013© All Rights Reserved