Giveaway Kedua Dari Blog Cik Tom | Suri Raudhah

Wednesday, July 25, 2012

Giveaway Kedua Dari Blog Cik Tom

Assalamualaikum.. ツ

Alhamdulillah, berkesempatan juga join GA dari blog Cik Tom. Memang tertunggu-tunggu juga GA dari Cik Tom sebab entri cik tom yang lepas ada bagitau yang cik tom nak buat GA . Jom join GA kedua Cik Tom ni.



********************Alkisahnya********************


Perkenalan Intanluvly dengan Cik Tom.?

Sebenarnya, aku kenal blog cik tom masa di awal pembabitan aku dalam dunia blog ni. Yela, budak baru belajar blogging, so kena banyak refer tutorial. Secara jujurnya, dalam banyak-banyak tutorial yang aku rujuk, aku rasa tutorial cik tom antara yang paling mudah aku faham dan aku terus follow blog cik tom.  Kalau nak tau, aku paling suka tutorial blog cik tom yang ini. Kod Warna Html dan kemudiannya aku beralih arah dengan yang ni Warna Kod Html 2. Nak tahu kenapa tak..? Sebabnya, setiap kali aku nak tukar-tukar warna untuk blog, perkara yang paling mudah aku buat just google dan taip jer "kod warna html cik tom" dan keluar link cik tom. Tutorial warna kod HTML blog lain ada juga aku tengok, tapi rasanya dah terbiasa refer tutorial warna kod html blog cik tom kot. Mesti Cik Tom tak percaya kan..?Memang betul la tak tipu, ni bukan ayat ambil hati tapi jujur sejujurnya dari hati..ececehhh..

Pssttt CIK TOM...Rasanya masa tu blog cik tom warna merah kan..? Saya suka tengok blog Cik Tom yang warna merah ala-ala tomato tu lagi kot ..Pastu tak lama kemudian Cik Tom tukar citarasa warna purple pulak. Purple pon ok jugak. sejuk mata memandang but red hot kan..ehee. Blog Cik Tom simple jer, tapi ada tarikan tersendiri yang menarik pembaca untuk terus membaca. Serius aku kagum..

Opss..baru teringat. Aku suka entri Cik Tom yang ini jugak Tuhan Berikanlah Aku Cinta. Serius rasa syahdu jer time baca tu, touching..lagi-lagi masa tu aku tengah 'mencari damai di hati'. Aku siap emailkan and forward artikel tu kat my cousin lagi. Kebetulan dia pon tengah 'patah hati' pastu dia baca email aku tu and replies back to say thanks dan tenang katanya lepas baca apa yang aku email kat dia tu. Sorry Cik Tom, tak minta izin share dulu sebab masa tu segan nak tegur cik tom.:).
Tak lama kemudian Cik Tom buat entri ni. Jodoh Itu Rahsia Allah masa tu la permulaan aku komen di blog Cik Tom sampai la sekarang aku still support blog Cik Tom dan aku akui Cik Tom ni peramah juga orangnya, tak sombong. Sekali-sekala Cik Tom ada jugak singgah blog picisan aku ni. Masa mula-mula Cik Tom komen kat blog tu terharu tau..:)

Komen pertama di blog Cik Tom. (masih mencari tutorial tukar gambar display picture tu dengan gambar real. Pengomen yang guna blogspot komen ke blog Wordpress. Cik Tom x nak buat tutorial tu ke..???:)

********************Cerita Intanluvly********************

Artikel terbaik dari blog Intanluvly?

Aku tak nak klasifikasikan artikel terbaik, cukuplah sekadar entri yang paling aku suka dan aku tak pasti samaada orang lain suka atau tak. Artikel ini Join Giveaway Pertama Bersama PapanKekunci.com agak memberi impak yang positif kat blog intanluvly dan inilah pengalaman pertama aku join GA dari blog lain. Tak menang hadiah utama pon. Tapi dapat la jugak cabutan saguhati. Apapon, best sangat sebab dapat hadiah buku nota conteng-conteng dari penganjur Papan Kekunci. Nak tahu siapa pemenang utama tak..? CIK TOM la orangnya..dapat RM 50 kalau tak silap. Memang bertuah la Cik Tom ni..:)

Aku tak pasti mana artikel yang terbaik, cuma aku berharap semua entri yang aku tulis bermanfaat untuk pembaca. Aku sekadar ingin berkongsi cerita, ilmu,pandangan dan anything yang baik-baik jer kat blog intanluvly ni and at the same times dapat menambahkan kenalan dikalangan blogger. Perkara yang baik apa salahnya untuk dikongsi kan..? Aku memegang kata - kata ini " Sampaikan la walau sepatah ayat" dan walaupun aku bukan la terbaik sangat, tapi tak salahkan kalau aku menyebarkan benda yang baik. " I care  so I share".Terpulang kepada pembaca yang menilai.

Tapi kan, aku rasa entri ni paling ramai orang view (macam la ramai yg view sangat kan..dush..!). Hari Ini Bersama Dindong Dantessebab mungkin masa tu tengah hot cerita endless love dan kebetulan watak utamanya, Dindong Dantes datang kat Malaysia. Kemudian orang search and googling so tertujulah ke blog picisan aku ni. Apapon, terima kasih singgah..:)


********************Penaja Yang Baik Hati********************

“Artikel ini penyertaan bagi giveaway Cik Tom ditaja oleh JebengOtai, Papa Mifz, Amna, Kak Mahh, Dania Eryati, Onlajer, Nazri, Hatiputera, Eiela, Rina Avail, Akhiyy, Hafizul, Puanbee, dan KeretaHitam”Berminat nak tahu syarat penyertaan dan hadiah yang menanti pemenang yang bertuah boleh tengok di sini Syarat dan Hadiah GA. Kepada semua peserta aku ucapkan Good Luck dan Selamat Berusaha..:)

4 comments:

  1. wah best je baca entry ni..santai..hehe... cik tom dh update senarai .. tp utk layak diundi intan kena update link penaja tue ye... sbb finalise penaja ada penambahan link baru =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah update link penaja..tnggu status lulus dari Cik Tom jer..hehe:)

      Delete
  2. salam perkenalan intan =)) sy dr GA yg same heheh, gudluck ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan:)gudluck utk shiqin jugak..
      thanks singgah..♥

      Delete

What's your thoughts...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Layout by suriraudhah . 2011-2013© All Rights Reserved