Memang ustaz ditakdirkan kahwin dengan ustazah ke? | Suri Raudhah

Monday, September 3, 2012

Memang ustaz ditakdirkan kahwin dengan ustazah ke?

Assalamualaikum


{Sembang sama-sama}

I: Kak Z(bukan nama sebenar), saya suka tengok IM Asyraf ni. (sebelum ni setiap hari jumaat ada segmen bersama Imam Muda Asyraf @ Selamat Pagi Malaysia). Suka tengok cara dia bercakap. Muda lagi, tapi kata-kata dia matang.

Kak Z : Kalau macam tu awak kawin la dengan ustaz!

I: Masalahnya ustaz nak ke kawin dengan saya?!!

Kak Z: hahaahaa..pastu gelak lagi.. dan lagi tanpa jawapan .Dari situ aku dah tau memang ustaz hanya ditakdirkan untuk ustazah je kot..









Nota:Surat An-nur 24:26
Sekian. Wassalam..

1 comment:

  1. klo dpt suami ustaz tu beruntung la sgt <3 waaaaa...best3

    ReplyDelete

What's your thoughts...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Layout by suriraudhah . 2011-2013© All Rights Reserved